شنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۵
سرویس : اخبار برگزیده
کد خبر : ۱۱۷۸۱
گزارشگر : ۱۵۷۴
سرویس اخبار برگزیده
استاندار سیستان و بلوچستان:

لزوم فعال شدن صنایع تبدیلی در سیستان و بلوچستان/ کارها باید به مردم سپرده شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معادن مختلفی در استان وجود دارد که کاملاً فعال نیستند و علاوه بر فعالیت معادن باید روی صنایع تبدیلی نیز تمرکز کنیم.

لزوم فعال شدن صنایع تبدیلی در سیستان و بلوچستان/ کارها باید به مردم سپرده شود
(شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱) ۲۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی در نشست با شورای معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: باید مردم در کارها مشارکت داده شوند چرا که هر زمانی کار را به مردم سپرده شده شاهد رشد و توسعه منطقه بوده ایم.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان مشکل امنیتی ندارد و از مردم خوبی برخوردار است بنابراین باید کار اقتصادی را با جدیت دنبال کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به راه‌اندازی پلیس اقتصادی تاکید کرد: این استان از امنیت خوبی برخوردار است و تمام افراد می‌توانند با خیال آسوده به فعالیت اقتصادی یا پیمانکاری خود بپردازند.

وی تصریح کرد: باید معادن خود را فعال کنیم و با جذب سرمایه گذار به سمت صنایع تبدیلی چون مس و طلا برویم.

کرمی ادامه داد: در این منطقه ثروت زیادی نهفته است اما مردم فقیرند پس باید به سمت ایجاد صنایع تبدیلی برویم.

وی اذعان کرد: معادن و ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان ثروتی خدادادی ست که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر توسعه تجارت افزود: خوشبختانه این استان از مرزهای آبی و خاکی خوبی برخوردار است که باید از آنها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: به سیستان و بلوچستان می‌گویند محروم اما این محرومیت ها به خود ما باز میگردد چرا که نتوانستیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

کرمی اذعان کرد: کار جهادی یعنی دائم در میدان باشیم و تحرک را در مدیران ایجاد کنیم چرا که اگر دچار روزمرگی شویم شکست میخوریم.

وی تصریح کرد: باید اراده ها را تقویت کنیم چرا که وقتی اراده وجود داشته باشد به سراغ کارهای نشدنی می روید پس باید پروژه‌ها به افرادی داده شود که کار می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان و دانشگاهیان افزود: فعالیت ها حتما باید پشتوانه علمی داشته باشند تا به شکست دچار نشوند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران باید از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان مطلع باشند.

کرمی با اشاره به اینکه باید در مردم فرهنگ و روحیه کار و سرمایه گذاری ایجاد شود، اظهارداشت: مردم کمک کنند کارها پیش می رود بنابراین باید از ظرفیت این مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معادن نباید انحصار ایجاد کنیم، اظهار داشت: باید برای شرکت ها و سرمایه گذاران زمان تعیین شود و حتما این معادن به افرادی سپرده شود که کار می‌کنند.

تعداد بازدید : ۱,۰۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید