پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری:
پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
 
۳ ۴ ۵ ۶ ۷ صفحه ۸ از ۱۷ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲
Loading

 

مدارک مورد نیاز:

1.اصل شناسنامه و کپی صفحات

2.اصل کارت ملی و کپی آن 

3.اصل کارت پایان خدمت یا معافیت غیرپزشکی و کپی آن در صورت داشتن معافیت خاص اخذ تاییدیه از دفاتر پلیس +10

4.اصل گواهینامه رانندگی و کپی آن

5.اصل مدارک ایثارگری وکپی آن و همچنین معرفی نامه از مراجع ذیربط برابر مفاد مندرج در آگهی استخدام

6.در صورت داشتن سوایق بیمه ای برابر مفاد مندرج در آگهی استخدام پرینت و تاییدیه یا نامه از سازمان یا ادارات ذیربط

7.تهیه پرینت برگ ثبت نام اولیه استخدام از طریق سایت ثبت نام آزمون 

8.تهیه برگ پذیرفته شده برای تکمیل ظرفیت از طریق سایت ثبت نام آزمون

9پرداخت مبلغ 500/000 ریال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی نزد بانک ملی به شماره حساب 01100763515005 بنام سازمان همیاری شهرداریهای استان

10.دو قطعه عکس 4*3

11.یک عدد گیره و پوشه

 

۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۰۲
آزمون مربوط به " طرح شناسایی و جذب نیروهای مستعد درون سازمانی برای انتصابات سیاسی " راس ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 98/4/28 توسط مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در محل مرکز آموزش علمی و کاربردی استانداری واقع در بلوار خلیج فارس برگزار می گردد.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۷:۴۱
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه  پایدار سواحل مکران
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
باز کردن همه  |  بستن همه
 پرسش های متداول
 شرایط تأسیس، راه اندازی و بهره برداری از دفتر پیشخوان خدمات دولت چگونه است؟

دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت ایران برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرده‌ است. کلیه دستگاه‌ های اجرایی دولتی ایران موظفند طبق بند (پ) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور، خدمات الکترونیکی خود را از راه این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر بدست بخش خصوصی اداره می شود و نقش بسزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در قالب مراکز عمده ی خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، آب، برق، گاز، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه و … ایفا می کنند. دستگاه اصلی صادرکننده مجوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی) می باشد.

صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در حال حاضر با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir و مطالعه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و ارائه درخواست به کارگروه های استانی امکانپذیر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به تارنمای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه نمایید. از تاریخ 97/7/24 کلیه امور دفاتر پیشخوان خدمات دولت به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان دبیر کارگروه استانی واگذار گردید. متقاضیان محترم می توانند برای تمدید، لغو ، جابجایی و یا انتقال دفاتر پیشخوان به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در آدرس ذیل  مراجعه نمایند.

آدرس: زاهدان- بلوار جانبازان-بین جانبازان 7 و کوچه صدا و سیما

تلفن:33414136-054

فاکس:33435030-054

 دیدار حضوری با استاندار محترم از چه طریق امکان پذیر است؟

تماس با سامانه 111 و درخواست تلفنی

 نام مرکز استان سیستان و بلوچستان چیست؟
مرکز استان سیستان و بلوچستان زاهدان می باشد

نقشه استان