دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۱
 
معاون استاندار:
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ صفحه ۶ از ۱۷ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »
Loading
اطلاعیه زمانبندی پدیرفته شدگان

باتوجه به اعلام نتایج کتبی آزمون استخدامی سهمیه وزارت کشور و مشخص شدن نفرات اصلی؛ این افراد می توانند جهت تشکیل پرونده و طی مراحل گزینش با همراه داشتن اصل و تصویر مدارک و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تاریخ و ساعت اعلام شده در پایگاه خبری استانداری، به آدرس www.sbportal.ir به ساختمان مرکزی استانداری واقع در میدان آزادی، هسته گزینش مراجعه نمایند

مدارک لازم:

1- عکس 4×3      6 قطعه

2- تصویر از تمام صفحات شناسنامه به صورت مجزا هر تصویر روی یک صفحه A4

3- تصویر آخرین مدرک تحصیلی  روی یک صفحه A4

4- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت پشت و رو مخصوص آقایان روی یک صفحه A4

5- تصویر کارت ملی پشت و رو  روی یک صفحه A4

6- تصویر سوابق ایثارگری، بسیجی، مقام علمی، هنری و ... روی یک صفحه A4

 

 

 

*اداره کل روابط عمومی استانداری*

۰۷ تیر ۱۴۰۰ ۶:۴۱
آزمون مربوط به " طرح شناسایی و جذب نیروهای مستعد درون سازمانی برای انتصابات سیاسی " راس ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 98/4/28 توسط مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در محل مرکز آموزش علمی و کاربردی استانداری واقع در بلوار خلیج فارس برگزار می گردد.
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۷:۴۱
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه  پایدار سواحل مکران
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
باز کردن همه  |  بستن همه
 پرسش های متداول
 شرایط تأسیس، راه اندازی و بهره برداری از دفتر پیشخوان خدمات دولت چگونه است؟

دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیر دولتی یا دفتر پیشخوان، به دفاتری گفته می‌شود که دولت ایران برای ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث کرده‌ است. کلیه دستگاه‌ های اجرایی دولتی ایران موظفند طبق بند (پ) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور، خدمات الکترونیکی خود را از راه این دفاتر ارائه دهند. این دفاتر بدست بخش خصوصی اداره می شود و نقش بسزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در قالب مراکز عمده ی خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، آب، برق، گاز، خدمات ارتباطات و ثبت احوال و بیمه و … ایفا می کنند. دستگاه اصلی صادرکننده مجوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی) می باشد.

صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در حال حاضر با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir و مطالعه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و ارائه درخواست به کارگروه های استانی امکانپذیر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به تارنمای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه نمایید. از تاریخ 97/7/24 کلیه امور دفاتر پیشخوان خدمات دولت به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان دبیر کارگروه استانی واگذار گردید. متقاضیان محترم می توانند برای تمدید، لغو ، جابجایی و یا انتقال دفاتر پیشخوان به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در آدرس ذیل  مراجعه نمایند.

آدرس: زاهدان- بلوار جانبازان-بین جانبازان 7 و کوچه صدا و سیما

تلفن:33414136-054

فاکس:33435030-054

 دیدار حضوری با استاندار محترم از چه طریق امکان پذیر است؟

تماس با سامانه 111 و درخواست تلفنی

 نام مرکز استان سیستان و بلوچستان چیست؟
مرکز استان سیستان و بلوچستان زاهدان می باشد

نقشه استان

چندرسانه ای